Vanliga frågor

Hur kan jag kontakta Sovela?

  • Du kan skicka ett e-post till oss på info@sovela.se där vårt vänliga kundserviceteam gärna hjälper dig med alla dina behov.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

  • Vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt, så ändrings- eller avbokningsförfrågningar måste göras inom 12 timmar från beställningen. Alla förfrågningar som görs efter detta kommer att avvisas. Du kan returnera din beställning för full återbetalning efter att du har mottagit den. (inom 30 dagar)

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

  • Vi accepterar alla banker som verkar i Sverige, mobilbetalningar samt kreditkort. Vi använder den välkända betalningstjänsten Klarna.


Hur lång tid tar det innan min beställning anländer?

  • Vår uppskattade leveranstid är cirka 6-12 vardagar. Bearbetning av beställningar kan ta 1-2 dagar. Vi gör vårt bästa för att säkerställa snabb hantering och leverans av din beställning. Vi försöker hålla dig uppdaterad om din beställnings framsteg. Vi kommer att försöka förkorta leveranstiden så snart som möjligt.

  • Hur returnerar jag en produkt?
  • Kontakta oss på info@sovela.se
    Vad händer om produkten jag mottar är defekt eller felaktig?
    Kontakta oss om du har fått en defekt, felaktig eller skadad produkt. Vänligen bifoga ditt ordernummer, produktfoton och alla relevanta referenser när du tar emot paketet. Vi gör vårt bästa för att lösa ditt ärende så snart som möjligt.


Vart levereras mitt paket?

  • Paket levereras vanligtvis till den närmaste CityMail-skåpet eller servicepunkten som anges vid beställning.
Fortsätt bläddra